UUDESTAAN

Heei

Siis en kestä, oon vaan ihan sika ilonen !

Viime kesänä mun oli tarkotus mennä kielimatkalle yhden mun kaverin kanssa, mut sit selvisikin, että hän ei pääse mukaan. No menin siis silti kielimatkalle, mutta ilman häntä :/ En kyllä kadu kielimatkaani yhtään hetkeä, sillä se oli ihan mahtava kokemus!

Mutta siis tämä yllättäinen ilon aiheeni on se, että keskustelin tämän mun kyseisen kaverin kanssa ja päätettiin kysyä vanhemmilta, että olisiko meillä mahdollisuutta ensi kesänä päästä yhdessä kielikurssille. Ja meidän onneksi saatiin myöntyvät vastaukset molempien vanhemmilta! Eli ensi kesänä se ois sitten menoa taas, maailman parhaassa seurassa!


En tajuu kuin on mahollist et tää on ihan oma kuva!
Eikä ees oo filtterii
Oon ihan sika innoissani, sillä viimeksikin oli niin kivaa ja nyt viel saan jakaa sen kokemuksen tämän mun kaverin kaa ! 
Mutta siis, mennään ensi kesänä EF:n kanssa 2 viikon mittaiselle kielikurssille (eri asia kuin kielimatka) Maltalle, St. Juliansiin. Tällä kurssilla minne ollaan menossa on 26 tuntia viikossa koulua, eli sinne mennään oikeasti opiskelemaan.

Joo tiedän, lähden taas Maltalle, mutta siinä paikassa on pelkkiä hyviä puolia. 
1. LÄMMINTÄ
2. Ihanan ystävällisiä ihmisä
3. Edullinen kohde
Ja onhan sekin plussaa, että kun se on minulle tuttu paikka niin ei eksy helposti.

Kielikurssit ovat siis vähän erilaisia kuin kielimatkat. Matkalla on enemmän yhteistä tekemistä/aktiviteetteja ryhmän kanssa, kun taas (ilmeisesti) kurssilla on koulun lisäksi vaan vapaa-aikaa. Nämä kielikurssit on tarkoitettu yli 16-vuotiaille. Mutta voin sitten niistä kertoa myöhemmin lisää, kun olen perehtynyt asiaan paremmin :)

Multa saa edelleen tulla kysymään kielimatkoihin liittyviä juttuja !
Yhteystiedot löytyy tuolta oikeasta palkista yläreunasta :)
Tilatkaa myös toki ilmainen info esite mun ambassador sivun kautta, palkissa olevaa kuvaa klikkaamalla !

Kommentit